dilluns, 4 de febrer del 2008

Carrusel Deportivo - Superbowl

Hola holaaaaaaaaaa.... comienzaaaaaa Carrusellllll!!!! El millor programa esportiu de radio. Què be s'ho passen estos tios "treballant". El sumun és la retransmissió de la Superbowl.. o com ells diuen, la noche más infame de la radio española.

Ací la frase, saca el whisky cheli l'apliquen al peu de la lletra xD Vaja catxondeo que tenen els cracks!! La putada és que comença a partir de la 1.. i clar, si matines no pots escoltar-ho.

Tranquils, si no us agrada el futbol americà no hi ha cap problema. Parlen de tot menys del partit.. Bo alguna coseta diuen.. però molt poc. I si voleu seguir el partit, poseu la tv. No feu com un amic meu, que va sentir el programa perquè li agrada aquest esport, i el dia següent em despotricava.. no és una retransmissió dedicada a la final, més be la final és una excusa per al desfase general :D

He estat googlejant i he trobat una web on estan totes les retransmissions en mp3: kinexy.com

Que grande!!!! Com diu Joan... a must have en la fonoteca personal.

I com a nota curiosa, buscant una foto per al post, m'he trobat aquesta... (sin comentarios)

2 comentaris:

Joan ha dit...

nen!! que gran lo de la superbowl, uns cracks els del carrusel deportivo, jo ho havia escoltat varios anys, aquest no ho vaig escoltar pq no em vaig enterar. ja estic baixant la release en mp3 que hi ha a la pàgina que suggereixes!!

Oyros ha dit...

Recorde un any que un enviat allí es va ficar a parlar amb una espectadora que estava en la grada i, des de madrid, l'animaven per a lligar amb ella. El graciós es que ell no més parlava castellà i ella no més anglés, i el novio de ella, un armari empotrat pel que deien, no ho estava mirant amb bons ulls.

Però sé, es una nit de esta gent fent el gamba.