dilluns, 10 de març del 2008

supermanager!!!!!

Gran jornada!!! Escalant posicions a la general. Del 462 al 341. El 122 de la jornada 24! Us deixe el meu equip.. una imatge per emmarcar ;D

Per a qui no sapiga de que parle (i estiga pensant que encara sóc mes friki del que creia xDD), el Supermanager és un joc de basket, on amb un presupost inicial confecciones un equip de jugadors de la lliga acb. L'objectiu principal és sumar la màxima puntuació possible amb les valoracions dels jugadors. Segons aquestes valoracions en cada partit de lliga, pujen o baixen de preu.

En resumidas cuentas.. enguany vaig prou be ;PPP De 440.064 equips que disputaren la jornada 24, vaig el 341!! Ara toca disfrutar fins el divendres de vesprada, on tocarà vore qui està lesionat, quins partits es juguen, i fer el canvis pertinents, i estar expectant el cap de setmana si has encertat amb els jugadors.

Em despedisc amb la frase de moda, muchas gracias y buena suerte! jeje ;D

3 comentaris:

pau ha dit...

seguim en dinàmica ascendent..
encara que ha segut més fluixeta, 213,8 (3491º de la jornada), escalant posicions a la general: 263!!

bases!!! cabrons!! xDDD jajaja sobretot lakovic.. :S a ricky li ho perdone.. pq el tio és un crack
tb fluixets tomas i gomis

he mantés el mateix equip de la jornada passada.

grande a pecile i marquitos ;D

pau ha dit...

jornada mes xunga encara.. 12 pts amb els bases... ricky!!! marcelinho!!! mecaguen vosaltres.. san miguel 0'0... ¬¬ cabrones... jajajaja

aixina i tot, incompremsiblement he pujat 21 posicions. Ara estic el 242 a la general :P

marc mvp!!!

pau ha dit...

Seguim establint records!!! Jornada doble aquesta setmana. Quasi sense tindre temps el dimecres per a fer els canvis degut a la meua estada a Murcia, jornada amb puntuacions altes. Els 5 equips que tinc passen la barrera dels 200 pts. Tot i això, baixe unes posicions a la general amb el millor equip.

Però no es pot baixar la guardia. En la jornada del cap de setmana torne a remontar!! Estic a punt d'entrar al top 200!! I per primera vegada entre al top 25 de València. 202 a la general i 24 a la provincial.

Llàstima que alguns jugadors no van tindre actuacions acertades, sino encara haguera estat mes a dalt!