dijous, 7 d’agost del 2008

la vuelta al cole..

enguany he passat d'escriure en vacances.. si voleu tornar a vore la foto de la platjeta, entreu al post de fa un any: http://p4u3t.blogspot.com/2007/07/de-vacances.html

Què poc duren... yo quiero más!!!! umm vaig a opositar.. què açò no pot ser... damunt mala calor que fa!!! :S

Bueno, no tinc ganes d'enrollar-me.. me'n vaig baix al campet a vore si jugue un ratet a basket, si les meues cames m'ho permeten ;D

Abans dos coses. Posar els videos (raó per la que m'he sentat a escriure) i parlant de basket.. HI HA SUPERMANAGER OLIMPIC!!!!! ;D

Primer video.. m'he partit de risa.. jejeje putes impresores...




jeje després d'aquest.. un altre més bo encara.. atention a l'hora d'esquivar... :P



dios que agonia dona la tia.. jejeje per a tornar-se loco.. jejeje

Bo i acabe en un clàssic, i amb la seua paròdia