dijous, 19 de juliol del 2007

padel..

vaig a traure'm el carnet del pp.. xDDDD Mira tu, que m'agradat prou aquest esport. Molt millor que el tenis, i no crema tant com el squash, i és més divertit.

L'altre dia quedarem Juanan, Ximet i jo per jugar. Abanda de cremar-te, prens el sol! Era mi primera vez.. y me gusto xDD jejeje Al principi un desastre, però a mesura que vas entrant en joc, t'enganxa. Primer partit desastrós, 6-0 per a Ximet. El segon ja més igualat, quasi iguale a 5, al final 6-4. Després arribà Juanan; al ser 3 jugarem al rei de la pista, al millor de 3 jocs. I és quan començà l'espectacle :P Una vegada vaig entrar a la pista no em van poder traure jejeje Ximet em maleïa (de bon rollo) perquè no podia en mi. De 5 o 6 partits sols vaig perdre'n un contra Juanan.

En fin, que vaig a deixar-me bigotet.. mire uste jejejeje

3 comentaris:

Anònim ha dit...

juas juas.... ja us comença a afectar tan madrilenyo per les vostres platges, eh!! ale, a cuidar-se!

muakss

Anònim ha dit...

No m'esperava mai això de tu... d'ací a comprarte polos lacoste falta res... jajajaja

pau ha dit...

envidiaaaaaaaaaaa jajajaja voleu jugar però no s'atreviu del que diran.. he aquí un hombre valiente que lo admite sin tapujos xDD

ale me voy con mi cocodrilo xD
taxan taxan tatata taxan xDDDDD