dimecres, 1 d’agost del 2007

ja s'han acabat :(

Se acabó lo que se daba.. La vuelta al cole ja està ací. Damunt ve acompanyada amb el trasllat. Si, em canvie de pis. Me'n vaig en la meua germaneta a Benimaclet, així podré anar al curro a peu. De moment ara em toca aclimatar-me al nou espai, colocar les coses, etc..

Ara ja se el que és la síndrome post-vacacional.. Que curtes es fan les vacances.. quero que em toque la loto ja!! jajajajajjaja :P Alguna xica milionària¿? Sòc un bon partit!! :P

3 comentaris:

Anònim ha dit...

jo també kero que me toque la loteria u algo... o novia milionaria, si trobes alguna i te germana avisa... :P
esto, ejem, ves fent-me puesto per al pròxim sopar :D

pau ha dit...

jeje x supost! ja tens un sofa reservat al nou piset ;D

x cert, quan sera el proper soparet¿? pronte pronte ;D

Anònim ha dit...

Si, probablement per la qual cosa es