dissabte, 5 de maig del 2007

spiderman 3... gran decepció

Vaja pel·lícula... Laura, em sap mal haver-te duc, m'esperava una altra cosa. Personalment no em va agradar, lenta per moments, la història prou fluixa.. i ja per a acabar-ho de rematar, l'aparició de Veneno als últims 20 min... Que frustració. Al meu entendre, el van intentar clavar amb calçador. No m'agradà el seu aspecte. Segons els còmics, Eddie Brock és molt més gran i fort, i no diga'm ja quan està amb el simbiont. Com a mínim fa dos spidermans..

Bo, ja vorem que fan a la quarta entrega... por em donen.

We are Venom!!

1 comentari:

Anònim ha dit...

yo soy esa lauraaaaaaaaaaa!!!! vaya mierda de palicula. ese espiderman diciendo !"vaya piernas nena" o algo asi ya fue lo que me mato, aunque tener a pau toda la peli rebuznando tampoco fue... la ostia jajajaja. bueno pues pau que sepas que por una mala experiencia no pasa nada. probaremos otra, pero si sale mal ya si qeu nunca mas!!!! jejeje o por lo menos no en el cine y si no... tu invitas bueno, i a la cerveceta de torn, clar. UN BESO. lau