dimecres, 23 de maig del 2007

starcraft II ;D

diossssssssssss... però que guapo està el video del joc!!! 20 min que es passen en un no res. Val la pena baixar-se els 450MB que ocupa. Com diria Canals.. vaig plorar de l'emoció :P jejeje

Per als que no sapiguen del que estic parlant, es tracta de la continuació d'un joc mític d'estratègia en 2D en temps real, ambientat al futur, on tres races lluiten per dominar la galàxia.

Recordar sobretot aquelles partides en xarxa al galigall que feien fredat! Canals amb els seus zergdos fent destrosses per tot arreu, Santi i ziniko (en aquella època, ahora también llamado mactiste ipons ;D) fidels sempre als terrans, Comas plagant l'entrada de la seua base amb torretes protoss.. total per a que després arribara algun crack dels veterans i ens pegara una pallissa antològica.. hi ha gent molt viciada :P

Ara a esperar a finals de 07.. esperem que no es retrase molt la cosa.. ja quedarem per fer alguna partideta rollo remember, estaria de pm!! [nuclear launch detected]

g0g0g0g0g0g0

http://eu.starcraft2.com/

2 comentaris:

Anònim ha dit...

ieee, ahir no vaig vore este pooost! el tenies cloaked o què? =)
El passat cap de setmana em vaig instal.lar l'StarCraft en el mac i funcionavaaa! Ara falta aconseguir una còpia en castellà, que m'abellix intentar passar-me'l d'una puta vegada.

Per cert... hem de quedar per a fer trapicheyus de sèries, eh? Que m'estic acabant la primera de vinticuatro i ja estic ansiós!

saludius!

pau ha dit...

jejeje ok ok Mal vici 24.. un dia d'estos posaré un post sobre la serie.. ara quan tinga vacances (usease temps) per a seguir vegent-la.. he acabat amb la 2a temporada, però ja saps com és.. "cuando haces pop.. ya no hay stop" xD Que grande eres Jack Bauer!!

I lo dels posts.. resulta que vaig posant poc a poc, encara que siguen dates retrasades

saluten!