dijous, 24 de maig del 2007

satriani a valència!!!


estic que no quepo en mi jajaja. Acabe d'enterar-me que ve el crack de la guitarra a valència.. i jo con estos pelos xDD El divendres 6 de juliol al Festival Greenspace. No sabia ni el que era.. diga'm ignorant :P jeje Per a estes coses està el nostre amic google ;D

Qui vullga apuntar-se que m'ho diga, jo em passaré el concert babejant.. segur. L'entrada tampoc és que siga cara, 35 anticipada, 40 en taquilla. No us encanteu que ja em coneixeu.. per a aquestes coses sóc un poc (prou) impacient ;PPP jejeje No tardaré molt en anar a per l'entrada.

06.07.07 22:00h
.. teniu una cita!!

Més info ací: www.heinekengreenspace.es


romper un silencio así ya tiene perdón!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Aci la Conx desde la Itàlia Nord (perdoneu per faltes i accents)

Ie pauet,. que canya.. lo del cotxe.. si tens rao! ja eres mes independent.. Per cert, qui tipus de musica fa Satriani?
Jo vull una volteta en el cotxetde pauet!.
Ara qua torne hem e quedar "in sieme" per fernos geladets i fiestukis..
Weno enhorabona pel blog.. fins el proxim comentari!
Ciao bambino!

Unknown ha dit...

ula ragazza!! com va tot? ;D
satriani és un crack de la guitarra elèctrica.. fa unes coses increibles.. Molt recomanable per a qui li agrade aquest instrument, pq és l'amo!

Bo, ja et donaré un "giro" quan tornes ;D ciao bella!