dimecres, 8 d’agost del 2007

comencem fort!!

Que millor manera de tornar a la feina que viatjant!! El dijous era el meu primer dia.. cap a Tomelloso de revisió. Anar i tornar. Divendres un poc més light, visiteta a Vila-real. El cap de setmana per descansar un poc, i el dilluns a Sevilla.. toma ya!! La sort és que tampoc feia molta calor. Arribarem de vesprada, una becaineta a l'hotel i despres a voltejar per la ciutat.. Però que guapes son les sevillanes!! unes morenases!! dios.. increïble! Perquè fa masa calor allà, i no hi ha mar, que sino... :P jeje Després buscarem un baret on fer-nos unes birres i menjar alguna tapeta. Està clar que Sevilla no és Granada, però acabarem trobant un lloc de puta mare, on soparem el meu company i jo per 13 lerus. Em sembla que fou el millor lloc on podiem haver anat.
I res, dimarts pel mati prontet a l'Hospital a fer feina.. i a les 11 rumbo a terres de llevant. Arribavem a mitja vesprada cansats.

Total, que en la meua primera setmana després de vacances, no vaig passar per l'empresa :P I la setmana que ve, dilluns i dimarts a Barna ;D

1 comentari:

Oyros ha dit...

I això es treballant? Espere que els teus caps no entren per ací...