dijous, 23 d’agost del 2007

samsungnizate!!


pedacho "monitor" que me comprat! Aquesta és la meua última adquisició ;D Una tv lcd de 26'' amb la que es veu l'ordinador de luxe! Naturalment Linux és més llest que Windows, no em donà pràcticament cap problema per configurar-la. Sols canviar uns paràmetres al xorg.conf i ale.. a flipar-la. Què guapo està l'escriptori de l'ubuntu a tamany gran.
Esta vesprada vull vore que tal va el quake3. Quina combinació: linux + quake + lcd 26''!!!! jajajaja

En windows un poc més de murga, perquè no es du molt be amb dos monitors. M'ha tocat desconnectar la tv i instalar els últims drivers de la meua benvolguda ati! Finalment baixat la resol·lució del monitor, ja he pogut configurar correctament el televisor. De moment sols he provat el nba live 2007, perquè no tenia cap més joc. Es veu guai, però no acepta la resol·lució tope de la tv.. seguiré investigant.

A vore si pille una camara i li faig un parell de fotos per donar-vos enveja! :P

Bo i les pel·lícules... jejeje mi samsung + llit toxo que tinc.. sols falta bona companyia i a la marxa ;D


PD: q guapa és la xica de la foto!! Llàstima que no vinguera el telèfon a la caixa ;PPPP jajaja

4 comentaris:

Oyros ha dit...

Peacho tv! se sembla a la de ma casa :P

Pero jo la tinc nomes de tele i queda massa llunt de l'ordinador aixi que, res de res.

A vore si passe per ací a sovint...

Anònim ha dit...

si si... molta publicitat, però es que no actualitzes! :p

petonet!!

pau ha dit...

jejeje ultimament porte uns dies prou mogudets, ni tan sols utilitze l'ordinador a casa.. curro, entrene, gestions varies... quasi no tinc temps ni de vore l'eurobasket!

A més, no sóc una màquina bloguera per anar postejant tots els dies.. no com altres ;PPPPP jajaja

b7s!

Anònim ha dit...

sisisi.. però ja fa gairebé un mes!!! i l'eurobàsquet ja s'ha acabat, malament, però s'ha acabat.. què hi farem!

muaa!!

(i jo no actualitzo cada dia.... nyenyenyeeeee)