diumenge, 16 de desembre del 2007

debut en el NBA! (Nou Basket Alboraia)


Vaja setmaneta basketbolistica que he tingut. Primer de tot, superjornada al SuperManager de l'acb. No com aquesta que no ha acabat encara, que va a ser penosa. Un equip el 132 de la general (248 puntets).

A més, aquest matí debut victoriós a la lliga amb l'Alboraia. D'un puntet, amb un final complicat, però victòria al cap i a la fi. Ara mateixa estic mort; he jugat més de 30 min, i ens fem majors. Els 26 estan al caure.. i ja pesen. També conta el temps d'inactivitat. Ja fa prous mesos que no jugava un partit de basket, i no és el mateix que entrenar. De totes formes he estat be, i a poc a poc, anirem millorant.

Un altre fet a destacar aquest cap de setmana, ha segut la visiteta de Santi a terres llevantines. Dijous anarem de soparet amb Anita també. Què be que em caus xicona ;D Passarem una vesprada molt agradable, recordant vells temps. El divendres ferem el dinar d'empresa a la Barraca de Toni Montoliu. Mira que dinarem be!! I quina paella més bona, feia temps que no menjava una aixina. El dissabte ferem un soparet amb gent del galileo, la poca que estava a València i podia vindre. Ens despedirem de Santi, hem quedat que ara a l'abril farem un amb condicions, que puga vindre tot el món.

Bo, "mis agujetas y yo" (a que no sabeu traduir la frase al valencià... jo tampoc! jajaja) se n'anem a fer la maleta, que demà baixe a Sevilla tota la setmana.
Ja vos contaré que tal.

PD: ahhh m'han donat la cistella de nadal, amb el seu pernilet, embotit ibèric, formatget i vinets. Com m'ho han acertat!!

1 comentari:

Anònim ha dit...

Hvala za intiresnuyu iformatsiyu