diumenge, 30 de desembre del 2007

El amigo informático



Atiende... jejeje mira el que he trobat al bloc d'un amic. M'ha fet recordar un dels primers posts. Ara estic rellegint-lo, i vaja tela la canya que vaig repartir en un bot.. jeje De totes formes, com açò no ho llegirà practicament ningú, i a més ja està prou darrere, no em preocupa molt xDD

És gracioset el video chananteee. I com diu el meu amic: "a ver si dejo de ejercer gratis, jajaja. Si no me pagan, al menos tomaré ejemplo del vídeo."

Per cert, entreu ací: http://gandia.myminicity.es/ i voreu que gràcia. Encara no se ben be quin trellat te, però segons les visites va creixent la ciutat. El que fa estar de vacances, estar mig malaltos, amb tens temps lliure, escoltant els mp3s que tas baixat legalment de Metallica i vas mirant webs i tal.. ;D