dijous, 6 de desembre del 2007

muchachada nuiiiiiiiiiiiiii



jejeje com molen les expressions que utilitzen els tipets... "ahora te vas allí y te pones a dar guantas a rodabrazo, a buyuyu, al bulto, sin pensar, que pensar es de cobardes" xDDD

També d'altres de l'època anterior, a "La Hora Chanante" (... chananteeeee xDD) com el gran Tkachenko: "si por mi puerta pasas, y no me dices ni adiós, lo que me dejas te llevas, que no eres tu mejor que yo, Curtinaitis, Marchulanis.." xDDDDDDDD dios que grande!!! jajajaja ;D Si es que.. se me vienen unas cosas a la cabeza.. :D Total, que acabes incorporant noves expressions al teu vocabulari.. Atiende!! Mira que bordes.. jejeje

A tots aquells que penseu que estic pallà, us pose un enllaç que també fa gràcia, per si se'l voleu llegir: pon un friki en tu vida
Està molt be el blog eixe. El post anterior també és graciós.

Per acabar, vaig a linkar un parell de videos de "La Hora Chanante", dels meus favorits:


Madonna (atiende... mira que perniles)




Tkachenko (pagate algo Kachenka... que haces por vivir)




Hijo de puta más (que ve dun video clip de MA Barracus, sisi.. Mister T)




jajajaja ací teniu l'original.. el principi no te desperdici




No puc deixar-me al "gran" Chimo Bayo juja!!



I per acabar, que se que s'ha fet llarguisim el post, el Gañan, que ara es diu Marciaaaaaallllllll




2 comentaris:

Anònim ha dit...

no ho he vist mai, però les poques referències que en tinc tampoc em criden massa l'atenció... crec que no em fan gràcia i mira que em costa poc riure.. nuse, potser mhi poso algun dia...

ultims dies de joventut... jejej

mua!!

pau ha dit...

mira lo q dise.. jejeje és un humor diferent. A mi em fan gràcia moltes expressions q gasten.

q vol dir això? q quan passes de 25 s'acaba la joventut¿? jeje em sembla q no ;PP

adeu lleidatana

muaks