dijous, 7 de juny del 2007

Sóc informàtic...


A la buenas! Primer de tot donar la benvinguda a la pipol que entre al blog ;D Informar que estic començant poquet a poquet, vaig posant entrades respectant l'ordre cronològic, per això hi haura alguns posts nous que apareguen baix, com el dels conillets. La intenció és fer com si l'haguera començat al gener, però aniré omplint-lo amb un desordre ordenat xD No se si haurà quedat clar jajaja, de totes formes és igual, qui entre que mire el que vullga, i fuse el que li done la gana! ;D

Bo, una vegada dit açò, sols volia fer una xicoteta reflexió al fet de ser informàtic. Hi ha pel món uns quants monòlegs que ara no m'apeteix buscar, però bàsicament la síntesi està al fet de que per ser informàtic no vol dir que no faces res a la vida. Que bonic és tindre un amic informàtic, ja se t'han acabat tots els problemes amb qualsevol aparell electrònic. "Escolta que no em funciona xxx, pots pegar-li una miradeta.. vaaa que no et costa res." Com que no em costa, clar que costa! A que no aneu a un forn a per pa i se n'aneu sense pagar. Que li costa al forner fer una barra més.. Exagerant un poc, la comparació és vàlida. Particularment no em sap mal fer alguna coseta, m'agrada la informàtica, els aparells, etc.., i hi ha gent que entén menys i sempre està be ajudar, però no és qüestió de passar-se'n. Hi ha gent que li sap mal dir que no.

Una altra pregunta graciosa és: "Com puc fer xxx?" Es penseu que sabem tot el que hi ha al món de la informàtica¿? Ací entra la meravellosa frase que tant m'agrada: "el google es tu amigo". Al igual que puc buscar com es fa una cosa que desconec, ho pot fer qualsevol altre; així que abans de preguntar al vostre amic informàtic, no estaria malament que us buscareu un poc la vida vosaltres solets. Ah, i feu el favor de no tornar al punt de dalt: "però si a tu no et costa res"... No sigam hipòcrites :P

No tinc/tenia la intenció de donar molta canya amb aquest tema. La veritat que últimament no tinc queixa, però m'ha costat lo meu. Arriba un punt que acabes fart de fer d'informàtic de tot el món, damunt sense retribució econòmica. En la majoria de casos fins i tot et sap mal demanar diners.. però porteu el vostre pc
a reparar a una tenda d'ordinadors i voreu el que costa. Total, ara des de que sóc un home treballador (sóc un home¿?... treballador¿? xDD), la veritat que passe més dels problemes de qualsevol tipus, no hi ha la mateixa predisposició que abans. Ho sent per tots aquells que els feia d'informàtic, segur que ja heu trobat una nova "víctima" jajajaja Nooo, de bon rollo, si us faig falta per a alguna cosa, digueu-m'ho, ja vos diré jo que no! jajajajajajaja =P

B7s a tots i a totes ;D

PD: me'n vaig corrent a dutxar-me i a vore anatomia... jejejeje :P

2 comentaris:

Anònim ha dit...

pau, ham fas un favor??? necessite que te'n portes el meu ordinador i... bueno ja saps. ah! i perdona per no poder pagarte pero... per una amiga...

Unknown ha dit...

¡¡Qué grande Pau!! Soy Javi Soler. Bueno, no te escribo en valenciano ya que como no lo hablo para no levantar suspicacias ;).

¡Qué razón tienes! La verdad es que es lo peor de ser informático (bueno, en protecto). Una vez me dijeron que los médicos y los informáticos lo son 24 horas. Sólo me falta por ver que un día esté en un bar y alguien con un portátil pregunte en voz alta, desesperado, si hay un informático en la sala.

Te añado a amigos en mi blog, e? Es http://blog.jasorde.com/.

Saludos amic,

Balterra