diumenge, 10 de juny del 2007

gran cap de setmana!

Algú sap on he de fer una petició per a que els caps de setmana duren 48 hores més¿? jejeje Últimament són molt intensos, fer moltes coses, dormir poc.. disfrutar a tope!! Com digué Ausietes el dissabte per la nit.. tempus fugit

Divendres a València, una volteta per la platja amb Laura i després soparet. Qui t'ha de desestresar sino eh? :P jeje Dissabte paelleta a la capi amb la famili, que la meua germana pobreta està d'examens i fins que no acabe no baixa. Després, la cita setmanal amb el basket a la platja de Gandia, una bona paxangueta.. però ja comença a vindre molta gent, es nota que és juny. Erem uns 20 i pico.. com pergues un partit val la pena tornar-te'n a casa. A les 7 m'esperava un banyet a la piscina de Mari Crus, ummm que bo!!! Per què no estàs a Gandia tot l'estiu.. jejeje Quin gustet dona banyar-te després d'haver fet esport. Després et poses a xarrar.. et passa el temps volant, i ja és hora de sopar. Què fem¿?.. unes pizzukis no Raquel? Ah no.. tu calzone.. però per a dos dies.. perquè et deixes més de la meitat :P Voleu café? Si, però sucre.. no se si és molt aconsellable.. jejeje Quina manera més peculiar de guardar-lo.. jeje
Després de deixar a les "pobretes estudiants", i previ pas per casa per canviar-me (encara anava amb el banyador xD), destinació varadero, a fer-se'n un parell. Havia quedat amb Ausietes, Amparito & company. Vam vore a Batiste.. tio quant de temps!! i també a Aineta i a Carmentxu.. (d'ací poquet pujem un dia a voret! ;D). Total que una cosa dugué a una altra, acabarem en cocoloco.. el que em feu fer.. No se com aguantarem tant de rato la sessió de xunda xunda fins que Cabrera posà sensatesa i eixquerem d'allí rumb als cotxes. Total, que passades les 6 em gitava, però el meu cos està un poc subnormal (com l'amo xD) i a les 11 estava en peu. El diumenge fou un poc més de relax. Els meus pares se n'anaven de parranda, amb la qual cosa tenia la casa tota per a mi. Digau-me monotemàtic, però a les 12:30 feien el barça-tau, semis de l'acb. Llàstima dels últims minuts, el barcelona deixà escapar la possibilitat d'estar ja a la final. S'ho jugaran tot el dimarts (ja sabeu que faré eixe dia :P jajaja). Després em vaig enrecordar de la meua bona amiga Mari Creu, que també anava a dinar soleta, i com sóc tan bona persona, vaig compartir la fideuà que m'havia deixat ma mare amb ella. Un dia d'aquests parlaré de la teoria que tenim Ausias i jo sobre la "santitat" de les mares jejeje. Per la vesprada arreglar-me les coses per endur-me a València, vore un poc la fórmula 1, i després de sopar carretera i manta, que dilluns es treballa.

Concloent..
em falten hores; m'ho he passat molt be, però encara haguera fet més coses si hagués pogut :P

PD: la foto és dins de cocoloco... no coment
PD2: Marieta no patisques que ja està reservat el divendres que ve, no penses que m'oblide de tu.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

bona i detallada crònica... em fas la competència?? jo també m'alegro que tot guai :) ja xarrem! un petonet

pau ha dit...

jeje més vullguera.. no arribe a nivell d'una periodista, faltaria més :P
see you! ;D

AUSIAS ha dit...

ei...dulcipica...
Vaja pinta tinc en la foto...
Això del blog está de p.m...
Però el vocabulari q utilitzes cada volta es més nonya...
Au.. i q no et depresione lo del Madrid ni lo del pepé...jogo bonito!!

Unknown ha dit...

la pinta q tens.. dalelao perdut xDD jajaja q no.. q estàs molt wenorro!!

Pa nonyes una q jo me se. així q no em toques la faba! jeje :D

Una sorpresa vore't x ací mariquita ;)