dimecres, 13 de juny del 2007

mi gozo en un pozo


Atiende!!! Mira que cartel! Jo vull anar!!!!!!!!!!!!! Açò no pot ser.. Lucas m'has matat!! :P Ja m'havia fet a la idea.. En fin.. que li anem a fer. Si no canvia la cosa i algú s'anima, em quedaré amb les ganes d'anar.

D'altra banda, vaja setmaneta que portem. Un no parar. No he pogut avançar res dels projectes amb els que estic treballant; que si cridades amb problemes, fes açò, fes allò.. de tot menys el que toca. Dimarts visita doble al Peset, matí i vesprada. Mecaguen les fonts d'alimentació!! Si costarà canviar una cpu d'un armari.. I també estem amb el trasllat de local. Ja sóc expert amb els quadres de comunicacions, patch panel, switch, etc.. I demà a Arbasete a fer el manteniment de l'Hospital.. tornant a viatjar. La setmana que ve em toca anar o a Santiago o a Granada, divendres vorem com està la planificació.

Ah, se m'oblidava, per llevar-me el mal sabor de boca que em deixà spiderman 3, em vaig apropar el dilluns a futurama per comprar-me l'última serie del meu amic Veneno.. a vore si trac un poc de temps per poder llegir-los, perquè vamos.. aquesta setmana no vaig ni a jugar al campet, fins dissabte res de res.

Seguirem informant :P