dilluns, 25 de juny del 2007

trip day!

Hui he anat i tornat a Barcelona! L'anada ha estat amb cotxe, dúiem el servidor nou per a un hospital. Després d'acabar la feina i dinar, el meu company m'ha acompanyat a l'estació de Sants on havia d'agafar el euromed, ja que ell es quedava un dia més perquè havia de fer unes coses.

Sols havia viatjat una vegada amb aquest tren, quan tornarem de vore Una altra cosa, però aquell dia em trobava tan malament que no se si era un euromed o un altre tren.. jo em moria allí mateix :P La qüestió és que mira tu quin nivelaso que he anat en preferent jeje. Uns seients més còmodes, podies estirar les cames. Que si voleu premsa, un licor? jejeje Ximo hagueres disfrutat!! El viatge molt tranquil, res de descarrilaments ni coses semblants =P En tres horetes ja estava a València, i em donaren de berenar, cerveseta inclosa ;D

Bo, que recomane l'experiència, sobretot si paga l'empresa.. jajaja :P

1 comentari:

Anònim ha dit...

Euromed en preferent... yo quiero!!!! d'ací poquet l'agafaré, però de turista com la clase obrera... : - )